donderdag 24 november 2011

Laparoscopie...

Wederom geen goed bericht. Het bleek dinsdag tijdens de controle toch echt om een EUG te gaan, dus ik werd direct met spoed opgenomen. Ben dezelfde avond nog geopereerd.
Bij een laparoscopie wordt er koolzuurgas in je buik gespoten. Pijnlijk, vind ik. Kan niet op of neer, niet normaal ademen en dus ook niet normaal praten. Wat een tegenvaller zeg...
De drie buikwondjes vallen op zich wel erg mee, alleen de wond in mijn navel vind ik vervelend. De grootste incisie hebben ze precies over mijn oude sectio gemaakt, dus geen lelijk litteken. Die van de navel valt vanzelf al niet op en de derde is maar één centimeter dus da's ook geen punt.
Nu proberen op te knappen. Zowel fysiek als mentaal. Valt me zwaar. Erg zwaar...

1 opmerking:

  1. hoi mamatal .Ik kwam zomaar op je blog terecht en heb alles gelezen.Mag ik je volger zijn en je verhaal lezen?Ik ben onder de indruk.Veel sterkte met je verlies.Het is nog wel heel klein .Ik heb het ook meegemaakt is al 25jaar geleden maar nog altijd in mijn gedachten.Hartelijke groet Marrie-Jette moeder van 3 gezonde kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen